loading...
دانلود 90
منو

وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ

» بــه بـــزرگترین پـــایــگاه ســـرگرمی و تــفریحی ایـــرانیان خــــوش آمــــدید «

» محتوی این سایت مطابــق با قــوانین کشــور عزیــزمان ایــران می بــاشد «

» ســایت  تک نیوز بـه هـیچ نـهاد یـا گـروهی وابـسته نـمی باشد «

تــاریــخ آغــاز به کــار ســایـت تک نیوز : 10/6/1392

 

 

 

خرید شارژ | شارژ همراه اول | شارژ ایرانسل | کارت شارژ

 

 سـایت هر روز بروز رسانی میشه پس هر روز  وارد سـایت بشین 

   و جدیدترین مطالب سرگرمی و تفریحی رو با سایت ما تجربه کنید 

 

  

بدون ذکر منبع حرام است

 

وبلاگ هم اکنون در حال بروز رسانی می باشد

 

پرهیجان ترین و پرطرفدارترین بازی آنلاین استراتژیک دنیا

T r a a V  i a a n  . i r
فرماندهی دهکده خود را بدست بگیرید، ارتش بسازید اتحاد تشکیل دهید، به دهکده های دیگر حمله کنید و

تراوین ایرانی

جواد بازدید : 219 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

45

وزژن جدید بازی بسیار زیبا و اعتیاد آور پرندگان خشمگین با نام Angry Birds Star Wars 1.1.2 را این بار برای کامپیوتر برای شما عزیزان آماده کرده ایم. این بازی که ادامه سری بازیهای پرندگان خشمگین میباشد با کیفیت بسیار بالای HD و حجم بسیار مناسب جهت دانلود ارائه شده است. هم اکنون با مراجعه به ادامه مطلب این بازی را دانلود نمایید.

جواد بازدید : 193 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Angry Birds Rio برای کامپیوتر

 

Angry Birds Rio 2.1.0 بازی پرندگان عصبانی محبوب ترین بازی که برای گوشی های هوشمند ساخته شد و طرفداران بسیاری به خود جلب کرد و به همین دلیل باعث شد تا این بازی Angry Birds Rio را برای ویندوز هم درست کنن. Rio که نام یک شخصیت کارتونی است حالا به نسخه ی جدید اضافه شده است تا کاربران با جذابیتی دو چندان این بازی را تجربه کنند. بازهم خوک های ناقلا اقدام به دزدیدن تخم های پرندگان کرده اند و خشم آن ها را برانگیخته اند و زندانی شدن پرندگان هم دلیل دیگری شده تا خشم آن دو چندان شود.

Rio هم در این نسخه کمک می کند تا پرندگان خشمگین بتوانند خوک های مهاجم را شکست دهند و پرندگان اسیر شده را آزاد نمایند. به نظر من این نسخه  بازی Angry Birds Rio خیلی از نسخه Angry Birds بهتر است. این بازی برای تمام نسخه های ویندوز است و با تمام مانیتور ها حتی HD هم با کیفیت عالی نمایش میدهد. شما هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن و آخرین نسخه بازی Angry Birds Rio بازی انگری بردز ریو را از سایت MHT دانلود دریافت نمایید.

دانلود در ادامه مطلب...

جواد بازدید : 129 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

Forgotten Books: The Enchanted Crown عنوانی جدیدی در سبک بازی های شی مخفی (Hidden Object) می باشد که با تازگی منتشر شده است . دوستتان به شما کتابخانه ای را نشان می دهد که کتاب های قدیمی زیادی را در خود جای داده است و همین موضوع باعث کنجکاوی شما در مورد این کتاب ها می شود . زمانی که شما صفحات کتابی را بازمی کنید و شروع به خواندن آن می کنید ، یکی از شخصیت های کتاب از شما برای کمک خواهش می کند! برای اولین بار شما به مقر پادشاهی جادویی او منتقل می شوید ، جایی که یک هیولا در پی تخریب پادشاهی است . به پادشاه کمک کنید تا از زنجیر آزاد شود و با قلم جادویی داستان کتاب را دوباره بنویسید تا سرزمین Eldor از خطر در امان باشد .

دانلود در ادامه مطلب...

جواد بازدید : 125 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی


 The Last Tinker City of Colors بازی سبک پلتفرمر شرکت بازی سازی Mimimi Productions است که در یک محیط شاد و .......
دوست داشتنی شبیه به بازی های مشهوری مانند Zelda, Jak and Daxter و Banjo Kazooie جریان خواهد داشت ، یک ماجراجویی رنگارنگ و متنوع در یک شهر زیبا و رنگارنگ که بر مبنای خلاقیت، احساسات و همکاری ساخته شده است.نیروی تاریکی به نام نومیدی پدید آمده است و به دنبال از هم پاشیدن و از هم جدا رنگ ها است ، و از بین بردن تمام شادی ها و زندگی از چهان. Koru، یک پسر جوان از محله های فقیرنشین Colortown، مجبور به عکس العمل می شود. او در ماجراجویی حماسی خود را برای مبارزه با نومیدی و بازگرداندن شادی و رنگ به شهر آغاز کرده.بازی The Last Tinker City of Colors شامل ۸ ساعت گیم پلی اکشن و معمایی در یک محیط گرافیکی و زیبای Hd و شخصیت های طراحی شده زیبا و کارتونی است که از یک داستان جامع و مربوط به مشکلات جوامع امروزی بهره میبرد.

دانلود در ادامه مطلب...

جواد بازدید : 408 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

 Haunted Manor 3: Painted Beauties – همه چیز از یک روز عادی در پارک آغاز می شود و سرآغاز ماجراجویی شما در این بازی Hidden Object می باشد . شما فکر می کنید نقاشی شدن چهره ی شما توسط یک جوان خوش تیپ به نام Stephan بسیار جالب خواهد بود اما شما متوجه انتقال خود به دنیای تاریک نقاشی نشده اید . کشف می کنید که این هنرمند مرموز با نقاشی کردن افراد ، باعث گرفتن روح آن ها در تاریکی نقاشی می شود . پس بهتر است قبل از این که مرگ به سراغ شما بیاید ، راهی برای خارج شدن از نقاشی خود پیدا کنید . این نسخه از بازی Collectors Edition می باشد .هم اکنون میتوانید این بازی هیجان انگیز را از سایت بزرگ MHT دانلود کنید!.........

جواد بازدید : 191 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

بازی The Incredible Adventures of Van Helsing II برای PC منتشر شد. این بازی دارای سبک اکشن و نقش آفرینی است و توسط استدیوی بازیسازی NeocoreGames تولید و طراحی شده است. ورژن قبلی بازی در سال ۲۰۱۳ منتشر شده بود که طرفداران بسیاری به خود جذب کرد. داستان نسخه اول بازی در مورد یک شکارچی به نام Abraham Van Helsing بود، او به علت در خطر بودن شهر Borgova ، مصمم میشود با Lady Katarina که روح است به آنجا برود و آن شهر را نجات دهد. Lady Katarina یک روح بود که پدر آبراهام یعنی Helsing در آخرین سفر خود به شهر بورگوا او را آزاد کرده بود و در عوض کاترینا وظیفه حفاظت از خانواده Helsing را بر عهده گرفته بود. نسخه دوم بازی که ادامه نسخه اول است را دو کاراکتر نسخه شماره یک بازی یعنی آبراهام وان هلسینگ و لیدی کاترینا بازی می کنند و الان این دو نفر باید در ادامه تلاش برای رهای شهر بروگوا با انواع خون آشام ها ، گرگ نماها ، ارواح ، شیاطین خبیثه و … بجنگند. بخش Story Mode بازی دارای ۳ عنوان مختلف است ، که گیمر بین آن ها به گردش می پردازد و در مراحل سخت بازی با انواع دشمنان قوی دست و پنجه نرم می کند. هر چقدر توانایی شما بیشتر شود بازی Level UP میشود و می توانید به نیروهای بیشتری دست پیدا کنید.

The Incredible Adventures of Van Helsing II PC-CODEX

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرسنجی آیا از مطالب سایت راضی هستید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 100
  • بازدید ماه : 78
  • بازدید سال : 2,184
  • بازدید کلی : 95,121