loading...
دانلود 90
منو

وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ

» بــه بـــزرگترین پـــایــگاه ســـرگرمی و تــفریحی ایـــرانیان خــــوش آمــــدید «

» محتوی این سایت مطابــق با قــوانین کشــور عزیــزمان ایــران می بــاشد «

» ســایت  تک نیوز بـه هـیچ نـهاد یـا گـروهی وابـسته نـمی باشد «

تــاریــخ آغــاز به کــار ســایـت تک نیوز : 10/6/1392

 

 

 

خرید شارژ | شارژ همراه اول | شارژ ایرانسل | کارت شارژ

 

 سـایت هر روز بروز رسانی میشه پس هر روز  وارد سـایت بشین 

   و جدیدترین مطالب سرگرمی و تفریحی رو با سایت ما تجربه کنید 

 

  

بدون ذکر منبع حرام است

 

وبلاگ هم اکنون در حال بروز رسانی می باشد

 

پرهیجان ترین و پرطرفدارترین بازی آنلاین استراتژیک دنیا

T r a a V  i a a n  . i r
فرماندهی دهکده خود را بدست بگیرید، ارتش بسازید اتحاد تشکیل دهید، به دهکده های دیگر حمله کنید و

تراوین ایرانی

جواد بازدید : 127 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

www.mht77.rzb.ir

همانطور که میدانید وژیال بیسیک(vb.6) یک برنامه ی محدود برنامه نویسی است که بسیار قابلیت های فراوان

را داراست.وژیال بیسیک که در کشور عزیزمان بسیار پر اهمیت است که حتی در سال سوم کامپیوتر(دبیرستان)

تدریس و به فرمول ها و مباحث آن پرداخته میشود.

ما امروز کتابی برای دانلود گذاشته ایم که شما را با فن وژیال آشنا و شما را توانمند در ساخت برنامه های بی نظیر

سوق میدهد.هم اکنون می توانید این کتاب را از سایت بزرگ MHT دانلود کنید...............

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

جواد بازدید : 165 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

اینترنت امکانات و ابزارهای متعددی را به منظور ارائه خدمات وسرویس ها در اختیار علاقه مندان قرار می دهد . یکی از ویژگی های بسیار جذاب اینترنت ارائه سرویس ها و خدماتی است که شما را قادر می سازد با مخاطبان خود ارتباطی پویا و متقابل برقرار نموده و از نقطه نظرات آنان در رابطه با یک مطلب ، آگاه شوید .
در این راستا هر یک از کاربران می توانند دانش و تجارب خود را در اختیار دیگران قرار داده و خود نیز به عنوان عضوی از یک جامعه شبکه ای مطرح گردند ( اشتراک دانش ) . فرض کنید ابزاری ارزان قیمت برای انتشار مطلب در اختیار هر نویسنده و یا صاحب قلمی باشد که بتواند با استفاده از آن عقاید، اخبار ، دیدگاهها و نقطه نظرات خود را در رابطه با موضوعات مورد علاقه ، بدون محدودیت های مرسوم بیان نماید.آیا شما علاقه مند به استفاده از چنین ابزاری می باشید ؟ آیا تمایل به داشتن یک روزنامه شخصی دارید که در آن بتوانید مطالب خود را در ارتباط با موضوعات مورد علاقه ، بیان نمائید؟ بشریت درطی چند سال گذشته قدم در دنیای جدیدی گذاشته است که بدون شک یکی از مهمترین دستاوردهای آن تحول و دگرگونی اساسی در ارتباط با نحوه نشر اطلاعات است. وبلاگ ( Weblog ) و یا بلاگ ( Blog ) نمونه ای در این زمنیه بوده که با توجه به ماهیت اینترنت ، ویژگی دو طرفه بودن وب و تنوع خواسته استفاده کنندگان، در کانون توجه علاقه مندان قرار گرفته و ما امروزه شاهد رشد و گسترش چشمگیر آن می باشیم . واژه " بلاگ " ، از جمله واژه های جدیدی است که قدم در عرصه ادبیات جهانی اینترنت گذاشته است .در این مقاله قصد داریم به بررسی این پدیده جدید! اینترنت پرداخته و با ابعاد متفاوت آن بیشتر در این کتاب آشنا میشویم ........................

جواد بازدید : 69 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود مجموعه فیلم های هری پاتر Harry Potter

نام: Harry Potter فرمت :mkv محصول: امریکاسال انتشار : ۲۰۱۱ – ۲۰۰۱کیفیت : Bluray ۷۲۰p ژانر : ماجراجویی | درام | خانوادگی | فانتزیزبان:انگلیسیزیرنویس : داردخلاصه داستان: داستان در مورد پسری به نام هری پاتر است که پیش خاله و شوهر خاله‌اش زندگی می کند، زیرا پدر و مادرش سال ها قبل در یک تصادف کشته شده‌اند. هری پاتر که در این ۱۰ سال زندگی پیش خانوادهٔ دورسلی تحقیر را تحمل کرده، با افشای یک راز توسط فردی عجیب، ناگهان خود را جادوگری می یابد که بزرگ‌ترین جادوگر قرن را از بین برده است. امّا این جادوگر که ولدمورت نام دارد هنوز نابود نشده است و کمر به قتل پسری بسته است که زنده ماند. ..........................

 

جواد بازدید : 821 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

989

TehRun 2 نام بازی جدید و بسیار زیبای ایرانی برای کامپیوتر میباشد که بر مبنای شخصیت های داستان کلاه قرمزی تهیه شده است. این بازی پارسی بسیار زیبا و سرگرم کننده دارای حجمی مناسب و کیفیتی بسیار خوب میباشد و میتواند شما را ساعتها سرگرم نگاه دارد. داستان این بازی در محله‌های تهران می‌گذرد. شخصیت بازی نیز باید با جمع کردن سکه و آیتم‌های دیگر امتیاز خود را افزایش دهد. هر مرحله از بازی نسبت به مرحله قبلی ، سخت تر می‌شود. اما با انجام "مشق روز " نیز می‌توانید امتیاز کسب کنید. در " مشق روز" باید هر روز سری به بازی بزنید و جمع کردن حروف ، کلمه روز را کامل کنید.

دانلود در ادامه مطلب...

جواد بازدید : 177 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

65

Fruit Ninja یک بازی بسیار زیبا و سرعتی بود که مدتها پیش برای گوشیهای موبایل ارائه شده بود. این بار این بازی بسیار زیبا را برای کامپیوتر آماده کرده ایم. این بازی با کیفیت HD ارائه شده و میتواند شما را ساعتها سرگم کند.

دانلود در ادامه مطلب...

جواد بازدید : 219 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

45

وزژن جدید بازی بسیار زیبا و اعتیاد آور پرندگان خشمگین با نام Angry Birds Star Wars 1.1.2 را این بار برای کامپیوتر برای شما عزیزان آماده کرده ایم. این بازی که ادامه سری بازیهای پرندگان خشمگین میباشد با کیفیت بسیار بالای HD و حجم بسیار مناسب جهت دانلود ارائه شده است. هم اکنون با مراجعه به ادامه مطلب این بازی را دانلود نمایید.

جواد بازدید : 193 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Angry Birds Rio برای کامپیوتر

 

Angry Birds Rio 2.1.0 بازی پرندگان عصبانی محبوب ترین بازی که برای گوشی های هوشمند ساخته شد و طرفداران بسیاری به خود جلب کرد و به همین دلیل باعث شد تا این بازی Angry Birds Rio را برای ویندوز هم درست کنن. Rio که نام یک شخصیت کارتونی است حالا به نسخه ی جدید اضافه شده است تا کاربران با جذابیتی دو چندان این بازی را تجربه کنند. بازهم خوک های ناقلا اقدام به دزدیدن تخم های پرندگان کرده اند و خشم آن ها را برانگیخته اند و زندانی شدن پرندگان هم دلیل دیگری شده تا خشم آن دو چندان شود.

Rio هم در این نسخه کمک می کند تا پرندگان خشمگین بتوانند خوک های مهاجم را شکست دهند و پرندگان اسیر شده را آزاد نمایند. به نظر من این نسخه  بازی Angry Birds Rio خیلی از نسخه Angry Birds بهتر است. این بازی برای تمام نسخه های ویندوز است و با تمام مانیتور ها حتی HD هم با کیفیت عالی نمایش میدهد. شما هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن و آخرین نسخه بازی Angry Birds Rio بازی انگری بردز ریو را از سایت MHT دانلود دریافت نمایید.

دانلود در ادامه مطلب...

جواد بازدید : 129 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

Forgotten Books: The Enchanted Crown عنوانی جدیدی در سبک بازی های شی مخفی (Hidden Object) می باشد که با تازگی منتشر شده است . دوستتان به شما کتابخانه ای را نشان می دهد که کتاب های قدیمی زیادی را در خود جای داده است و همین موضوع باعث کنجکاوی شما در مورد این کتاب ها می شود . زمانی که شما صفحات کتابی را بازمی کنید و شروع به خواندن آن می کنید ، یکی از شخصیت های کتاب از شما برای کمک خواهش می کند! برای اولین بار شما به مقر پادشاهی جادویی او منتقل می شوید ، جایی که یک هیولا در پی تخریب پادشاهی است . به پادشاه کمک کنید تا از زنجیر آزاد شود و با قلم جادویی داستان کتاب را دوباره بنویسید تا سرزمین Eldor از خطر در امان باشد .

دانلود در ادامه مطلب...

جواد بازدید : 124 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی


 The Last Tinker City of Colors بازی سبک پلتفرمر شرکت بازی سازی Mimimi Productions است که در یک محیط شاد و .......
دوست داشتنی شبیه به بازی های مشهوری مانند Zelda, Jak and Daxter و Banjo Kazooie جریان خواهد داشت ، یک ماجراجویی رنگارنگ و متنوع در یک شهر زیبا و رنگارنگ که بر مبنای خلاقیت، احساسات و همکاری ساخته شده است.نیروی تاریکی به نام نومیدی پدید آمده است و به دنبال از هم پاشیدن و از هم جدا رنگ ها است ، و از بین بردن تمام شادی ها و زندگی از چهان. Koru، یک پسر جوان از محله های فقیرنشین Colortown، مجبور به عکس العمل می شود. او در ماجراجویی حماسی خود را برای مبارزه با نومیدی و بازگرداندن شادی و رنگ به شهر آغاز کرده.بازی The Last Tinker City of Colors شامل ۸ ساعت گیم پلی اکشن و معمایی در یک محیط گرافیکی و زیبای Hd و شخصیت های طراحی شده زیبا و کارتونی است که از یک داستان جامع و مربوط به مشکلات جوامع امروزی بهره میبرد.

دانلود در ادامه مطلب...

جواد بازدید : 408 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

 Haunted Manor 3: Painted Beauties – همه چیز از یک روز عادی در پارک آغاز می شود و سرآغاز ماجراجویی شما در این بازی Hidden Object می باشد . شما فکر می کنید نقاشی شدن چهره ی شما توسط یک جوان خوش تیپ به نام Stephan بسیار جالب خواهد بود اما شما متوجه انتقال خود به دنیای تاریک نقاشی نشده اید . کشف می کنید که این هنرمند مرموز با نقاشی کردن افراد ، باعث گرفتن روح آن ها در تاریکی نقاشی می شود . پس بهتر است قبل از این که مرگ به سراغ شما بیاید ، راهی برای خارج شدن از نقاشی خود پیدا کنید . این نسخه از بازی Collectors Edition می باشد .هم اکنون میتوانید این بازی هیجان انگیز را از سایت بزرگ MHT دانلود کنید!.........

جواد بازدید : 191 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

بازی The Incredible Adventures of Van Helsing II برای PC منتشر شد. این بازی دارای سبک اکشن و نقش آفرینی است و توسط استدیوی بازیسازی NeocoreGames تولید و طراحی شده است. ورژن قبلی بازی در سال ۲۰۱۳ منتشر شده بود که طرفداران بسیاری به خود جذب کرد. داستان نسخه اول بازی در مورد یک شکارچی به نام Abraham Van Helsing بود، او به علت در خطر بودن شهر Borgova ، مصمم میشود با Lady Katarina که روح است به آنجا برود و آن شهر را نجات دهد. Lady Katarina یک روح بود که پدر آبراهام یعنی Helsing در آخرین سفر خود به شهر بورگوا او را آزاد کرده بود و در عوض کاترینا وظیفه حفاظت از خانواده Helsing را بر عهده گرفته بود. نسخه دوم بازی که ادامه نسخه اول است را دو کاراکتر نسخه شماره یک بازی یعنی آبراهام وان هلسینگ و لیدی کاترینا بازی می کنند و الان این دو نفر باید در ادامه تلاش برای رهای شهر بروگوا با انواع خون آشام ها ، گرگ نماها ، ارواح ، شیاطین خبیثه و … بجنگند. بخش Story Mode بازی دارای ۳ عنوان مختلف است ، که گیمر بین آن ها به گردش می پردازد و در مراحل سخت بازی با انواع دشمنان قوی دست و پنجه نرم می کند. هر چقدر توانایی شما بیشتر شود بازی Level UP میشود و می توانید به نیروهای بیشتری دست پیدا کنید.

The Incredible Adventures of Van Helsing II PC-CODEX

 

جواد بازدید : 172 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

بازی کم حجم

Viking Saga 3: Epic Adventure – در این قسمت از داستان وایکینگ ها شما در نقش پادشاهی شمالی به نام Ingolf بازی خواهید کرد . او قصد ازدواج با زن رویاهای خود را دارد ولی برای رسیدن به این او ، ابتدا می بایست درخواست پدر دختر را برآورده کند . پدر دختر از او بزرگترین الماس دنیا را می خواهد ! این گوهر گرانبها در زمین های دوردست موجود می باشد ، پس با سوار با کشتی دریاها و زمین ها را برای یافتن این الماس زیر و رو کنید. از ۴۴ مرحله ی جذاب بازی که برای تست مهارت های مدیریتی شما طراحی شده اند ، لذت ببرید!.....

دانلود در ادامه مطلب...

جواد بازدید : 111 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

War Chess یک بازی شطرنج سه بعدی جدید در سبک استراتژیک است که در سال 2014 توسط big fish games ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . بازی شطرنج یکی از بازی های فکری و بسیار محبوب است که سالیان بسیار است که افراد مختلف این بازی فکری را انجام میدهند و حالا چندین سال است که این بازی کلاسیک به سیستم های کامپیوتری راه پیدا کرده است و از آن نسخه های مختلفی ساخته شده است که بازی War Chess یکی از نسخه های زیبا این بازی است.

این بازی نسبت به بعقیه بازی های شطرنج دارای تفاوت های خواصی است, ولی همچنان قوانین بازی شرنج پابرجا است و فقط ظاهر مهره ها و همچنین محلی که در آن مسابقه برگزار میشود منحصر به فرد است. یکی از دیگر از ویژگی که بازی War Chess را منحصربفرد کرده است, نحوه ی بیرون رفتن مهره های زده شده است. نحوه ی بیرون رفتن به این صورت است میان دو مهره جنگی در میگیرد و سپس مهره ی سوخته شکست میخورد و از میدان خارج می شود. پس اگر علاقمند به بازی ها شطرنج و سبک استراتژیک هستید هم اکنون می توانید بازی War Chess را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت MHT دانلود دریافت نمایید.
دانلود در ادامه مطلب..........................

جواد بازدید : 249 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

""

 

دانلود بازی Castlevania Lords of Shadow 2 برای کامپیوتنسخه RELOADED
Castlevania Lords of Shadow 2 یک بازی جدید در سبک اکشن است که در سال ۲۰۱۴ توسط MercurySteam ساخته و توسط Konami برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . گابریل بلورنت که شاهد رشادت ها و حماقت های وی در نسخه قبلی بودیم در این سری با دو محوریت مختلف نقش آفرینی می کند. قهرمانی که تنها هدفش رسیدن به آرامش است اما این حس بیشتر او را به سمت سیاهی می کشاند تا روشنایی. پس از اتفاقات و حوادثی که در زندگی گابریل رخ می دهد شاهد سیاه شدن بازی و گرایش آن به سمت تخریب قهرمان بازی خواهیم بود که به درون گابریل رخنه خواهد کرد به صورتی که او را غیرقابل پیش بینی خواهد نمود و تصویر قهرمانانه ای که از او بیاد داشته ایم تبدیل به انزوا و گوشه گیری او می شود و زمینه حکمرانی تاریکی و سیاهی را فراهم می کند. همانطور که اشاره شد در گیم پلی بازی Castlevania Lords of Shadow 2 سعی شده شخصیت قهرمان بازی یعنی گابریل به ضد قهرمان تبدیل شود که این فرایند های زیادی را می طلبید. در تریلر هایی که از این بازی مشاهده کردیم به خوبی این ویژگی چه در بعد داستانی و چه در گیم پلی بازی به خوبی دیده می شود که شخصیت گابریل به سمت خوهای خشمگینانه پیش می رود و خشونت وی بیشتر شده و مرحمتی نیز در وی دیده نمی شود. در این نسخه گابریل یا همان دراکولای خودمون از شمشیر جدیدی به نام Blood Whip استفاده می کند که همانند دیگر بازی های هم سبک می توان از حرکات زنجیروار استفاده نمود و با ترکیب چند حرکت مختلف حرکات تخریبی بیشتری به وجود آورد. گابریل پس از رسیدن به سطح معینی شمشیر خود را عوض کرده و قابلیت بازیابی جان از دست رفته خود را به دست می آورد و قدرت تخریبی وی نیز بیشتر می شود.

با تغییر به Chaos گابریل می تواند به غلبه بر سپرهای دفاعی دشمن بپردازد که نوعی این ویژگی دو قابلیت بهبودیافته Light و Shodow Magic که در نسخه های قبل به کار گرفته می شدند میباشد. سلاح های بازی که به بهترین نوع خودشان طراحی شده انداز گستردگی و وسعت زیادی برخوردارند. هریک از این سلاح ها به شیوه های خاصی اجرا می شوند و جذابیت خاصی به مبارزات می دهند که با پیشروی بیشتر در بازی شاهد افزایش قدرت و تخریب آنها خواهیم بود. هم اکنون می توانید بازی Castlevania: Lords of Shadow 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت ما دریافت نمایید.

جواد بازدید : 34796 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

 اولین دی ال سی از بازی جنجال برانگیز و ترسناک Outlast با نام Whistleblower عرضه شده است. در این DLC شما با شخصیت Waylon Park که یک مهندس نرم افزار تحت قرارداد با Murkoff بوده و هم چنین Miles و ژورنالیستی که ایمیل ها را ارسال می کرده بازی خواهید کرد. باتوجه به امنیت فوق العاده قوی پروتوکل ها، Waylon چندین هفته است که نتوانسته با زن و فرزند خود صحبت کند و به همین خاطر گروهی از دانشمندان عالم را با دکترهای متخصص که عملیاتی خطرناک و آزمایشاتی بی قانون را اجرا می کنند دور خود جمع کرده تا آزمایشاتی را بر روی بیماران خود انجام دهد! بدین وسیله وی می خواهد روح بیماران بی گناه خود را آزمایش کند تا بتواند از طریق دانشی جدید از این محدوده ی حفاظت شده خارج شود و به دیدار خانواده ی خود از طریق روحش برود!.................

Outlast Whistleblower PC-RELOADED

دانلود در ادامه مطلب...

جواد بازدید : 104 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

 داستان بازی در مورد یک مرد است که حافظه خود را از دست داده و شاید تنها دلیل اصلی آن از دست دادن همسرش است. وی پس از مدتی دچرا افسردگی میشود و تصمیم به خودکشی در همان محلی میگیرد که همسر خود را از دست داده است، اما وی زنده ماند و به حالت  اغما رفت، جایی که روح خود را به جهان مردگان هدیه داد. هم اکنون تنها یک دفترچه خاطرات از آن مانده که همه چیز از آن جهان را بازگو میکند. این دفترچه وقایع عجیبی را از جهانی دیگر بازگو می کند و شما در این بازی وارد جهان مردگان می شوید تا در دنیایی که آن مرد بدان وارد شده است به بازی بپردازید. این بازی در ژانر ترسناک و ماجراجویی می باشد که برای دانلود آن می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید.//////////////////////////

...........Coma Mortuary PC-RELOADED

دانلود بازی



  دانلود در ادامه مطلب...

جواد بازدید : 99 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

 بازی Lili Child of Geos در ژانر بازی های ماجرایی و نقش آفرینی می باشد که توسط شرکت BitMonster منتشر شده است. در این بازی شما در نقش Lili، به جزیره ای پر از رمز و راز به نام Geos وارد شده و شروع به جست و جو و کاوش برای حل معما ها و عبور از موانع پیش رو خواهید کرد. Lili در این بازی از خشونت پرهیز کرده و با استفاده از افراد محلی و پیدا کردن وسایل مورد نیاز و با استفاده از نیروی تفکر خود به پیروزی بر دشمنانش و حل موانع پیش رو می پردازد. بازی با استفاده از موتور قدرتمند Unreal Engine 3 ساخته شده که دارای جلوه های بصری خیره کننده با گرافیکی فوق العاده می باشد اما یه نکته مثبت این بازی اینکه با قرار دادن تنظیمات در حالت low میتوان این بازی را روی کامپیوتر های قدیمی نیز اجرا کرد....................

جواد بازدید : 104 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

در بازی Orc Attack: Flatulent Rebellion، ارک ها قربانی رفتارهای بد انسان ها شده اند. انسان ها در حال آلوده کردن محیط زیست هستند و همین مساله به یک مشکل بزرگ تبدیل شده است. حال ۴ ارک تعلیم دیده و قوی به صورت کاملا قهرمانانه و پر سروصدایی در حال انتقام هستند. چه در بازی یک نفره و چه در بازی ۴ نفره ی CO-OP، شما در نقش ارک ها خواهید بود و باید با انسان ها مبارزه کنید. بازیکنان در این بازی گیم پلی بسیار جذابی را تجربه خواهند کرد. بازی از دو مود بازی تشکیل شده است. Nacho Sanchez، یکی از بازی سازان استودیو  Casual Brothers در مورد این بازی گفته است: ” ما در چند ماه گذشته به سختی در حال کار بر روی بازی Orc Attack  بوده ایم تا آن را برای کامپیوترهای شخصی آماده کنیم. ما توانستیم سیستم دوربین این بازی را بهبود ببخشیم و فریم ریت را بالاتر ببریم. به علاوه توانسته ایم سیستم Steam Achievements را به این بازی اضافه کنیم و سیستم مبارزات بازی را بسیار گسترده و متنوع تر کنیم.” برخی از قابلیت های بازی را می توان بدین صورت بیان داشت: قابلیت بازی گروهی دو تا چهار نفره به صورت آنلاین و آفلاین، دوربین جدید، پیشرفته شده و هوشمند که به بازیکنان اجازه خواهد داد در یک صحنه ۴ شخصیت خود را ببینند، استفاده از قابلیت Achievements پلفترم استیم، ۱۶ مرحله ی مختلف که در ۴ محیط مختلف قابل بازی هستند، هرچه که در بازی جلوتر بروید، تجربه ی بیشتری کسب کرده و حرکت های جدیدی فرا می گیرید. در کل می توان گفت که قدرت و سرعت شخصیت شما بیشتر خواهد شد و … ................................

جواد بازدید : 68 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

Kills یک بازی سبک Racing و رالی مرگ است، که در آن اتومبیل ها در رقابت با هم با سلاح های مرگباری همدیگر مورد هدف قرار میدهند، تا از هم پیشی بگیرند. بازی با موتور گرافیکی Unreal طراحی شده است و سبک دوربین آن سه بعدی و از فضای بالای سر ماشین ها است. بازی در حومه کهکشان از کلان شهر cityscapes پیگیری میشود. شما در رقابت های مرگ شرکت کنید و با بدست آورد امتیاز ماشین و سلاح های که بروی آن می بندید ارتقا دهید. بازی سرعت مرگ دارای ۵ محیط مسابقه ای ، ۸ نوع اتومبیل قابل ارتقا ، انواع سلاح های مخرب  برای از راه به در کردن رقیبان را دارا می باشد.................

Speed Kills PC-HI2U

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرسنجی آیا از مطالب سایت راضی هستید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 63
  • بازدید سال : 2,169
  • بازدید کلی : 95,106